Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Αυτός είναι ο μισθός της Ελένης Ράντου!

Για όσους πίστευαν πως μία πρωταγωνίστρια παίρνει τρελά λεφτά για τον ρόλο της, ειδικά στο Εθνικό, γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός βάζει τα πράγματα στη θέση τους...

«Παίρνω ένα μισθό όπως όλοι οι ηθοποιοί του Εθνικού, γύρω στα 1000 ευρώ, αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο» δηλώνει στο philenews η Ελένη Ράντου η οποία πρωταγωνιστεί στη «Φιλουμένα» που ανεβαίνει από το Εθνικό θέατρο.

Η ίδια συνεχίζει λέγοντας: «Σκέφτομαι μόνο το καλλιτεχνικό μέρος της δουλειάς μας και όχι όλα τ” άλλα. Εξάλλου, ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα χρήματα.

Και το δικό μου κέρδος από την κρίση ήταν ότι με έβγαλε από μία φάση εσωστρέφειας και πολλής σκέψης για το «εγώ», κάτι που πούλαγε η προηγούμενη εποχή: στον τρόπο που διαχειριζόταν τα πράγματα η αγορά έπρεπε να κατακτήσεις, να είχες μία πολύ δυνατή αυτοπεποίθηση και να γίνεται μία υπερπροβολή του εαυτού σου για να επιβιώσεις.

Δεν τα κατάφερνα πολύ καλά σ” αυτά, ίσως γιατί δεν έχω εγωπάθεια. Πέσανε, όμως, πια οι μάσκες και προσγειωθήκαμε όλοι στον ίδιο όροφο. Και νιώθω ότι η εικόνα μου δεν χρειάζεται πια να είναι τόσο σημαντική όσο η ουσία…».