Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Ελληνίδα ηθοποιός: Μου έκοψαν το ρεύμα αλλά... δεν είμαι και η μοναδική

Μιλά για την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα και λέει πως «όλοι κάναμε κακή διαχείριση»...


Για τις δύσκολες στιγμές που έζησε στο παρελθόν εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε, μίλησε η Σοφία Βογιατζάκη.

Η πρώην παρουσιάστρια της εκπομπής «Γυναίκες» και ηθοποιός, δεν έκρυψε πως πριν καιρό έφτασαν στο σημείο να της κόψουν το ρεύμα:

«Όντως μου έκοψαν το ρεύμα αλλά δεν είμαι και η μοναδική. Εξάλλου οι  ηθοποιοί δεν είμαστε μία διαφορετική κάστα ανθρώπων, δουλεύουμε για να επιζήσουμε όπως όλοι μας και να είμαστε εντάξει στις υποχρεώσεις μας».



Σήμερα όπως λέει  τα περνά «δύσκολα όπως όλοι μας», ωστόσο καταφέρνει να πληρώνει τις δόσεις της:

«Είμαι νορμάλ με την έννοια ότι έχω να πληρώσω τις δόσεις μου. Δεν μπορώ να κάνω και τίποτα άλλο με τους μισθούς που έχουν πάει εκεί που έχουν πάει. Αισθάνομαι ευλογημένη που έχω δουλειά».

Κάνοντας την αυτοκριτική της για το παρελθόν, παραδέχεται πως «όλοι κάναμε κακή διαχείριση, δεν ξέραμε τι θα συμβεί».

Τέλος, εξήγησε για ακόμα μια φορά, τον λόγο που έφυγε από την εκπομπή του Έψιλον, «Γυναίκες»:

«Καταρχήν θέλω να σου πω ότι το θέμα πήρε μεγαλύτερη διάσταση από όσο έπρεπε. Ήμουν στην πρόβα και βρήκα χίλιες κλήσεις στο κινητό μου για να με ρωτήσουν τι συνέβη. Δεν ισχύει τίποτα από ότι γράφτηκε ,όλα έγιναν κοινή συναινέσει.

Το κανάλι αποφάσισε ότι ήθελε να αλλάξει το concept της εκπομπής και να μειώσει το budget, κι εγώ είχα φτάσει στο σημείο να μην προλαβαίνω τίποτα, γιατί είχα  ήδη ξεκινήσει πρόβες για το θέατρο. Όλα τα άλλα που ακούγονται είναι ανυπόστατα»