Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Ανήλικη από το Καρπενήσι άφησε ένα σημείωμα στους γονείς της και εξαφανίστηκε

Μία 14χρονη κοπέλα εξαφανίστηκε την Πέμπτη από το Καρπενήσι, όπου μένει μόνιμα με την οικογένειά της...

Σύμφωνα με πληροφορίες του lamiastar.gr, πριν φύγει από το σπίτι της, άφησε ένα σημείωμα στους γονείς της, γράφοντάς τους να μην ανησυχούν που φεύγει και ότι είναι καλά.

Οι γονείς ανήσυχοι έσπευσαν στην αστυνομία, η οποία ξεκίνησε έρευνες για τον εντοπισμό της ανήλικης.