Κάτι ο βροχερός καιρός, κάτι η οικονομική κρίση, η έξοδος των εκδρομέων από τις εθνικές οδούς Αθηνών - Κορίνθου και Αθηνών - Λαμίας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας είναι μειωμένη κατά 10%, σε σχέση με πέρυσι...
Σύμφωνα με στοιχεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής:
Την Παρασκευή κινήθηκαν 85.000 οχήματα από την Αττική προς τα εθνικά οδικά δίκτυα.
Το Σάββατο, η κίνηση των οχημάτων κυμαίνεται στα φυσιολογικά επίπεδα και δεν σημειώνονται προβλήματα ή κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Παρόμοια η εικόνα και στις εξόδους της Θεσσαλονίκης.
