Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Στο νοσοκομείο με εγκεφαλικό ο Αλέξανδρος Ρήγας

Έχασε τις αισθήσεις του μετά το τέλος θεατρικής παράστασης.

Πριν από περίπου 12 μέρες ο Αλέξανδρος Ρήγας νοσηλεύτηκε με εγκεφαλικό επεισόδιο σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης...

Σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr, ο γνωστός ηθοποιός, έχασε τις αισθήσεις του, λίγο μετά την θεατρική παράσταση, την οποία σκηνοθετεί, στην Λαμία.

Αυτή την περίοδο υποβάλλεται σε φυσικοθεραπείες με σκοπό να επανέλθει η λειτουργία του χεριού και του στόματος του ηθοποιού.