Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Μετά τον Τσοχατζόπουλο στο εδώλιο του κατηγορουμένου ο Μαντέλης

Μετά τον Άκη Τσοχατζόπουλο άλλος ένας πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ οδηγείται στο εδώλιο του κατηγορουμένου.

Τη Δεύτερα ξεκινά η δίκη του Τάσου Μαντέλη για παθητική δωροδοκία εις βάρος του Δημοσίου και ξέπλυμα μαύρου χρήματος...

Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων κάθεται με βούλευμα του συμβουλίου Εφετών (1828/2013) ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Τάσος Μαντέλης, προκειμένου να δικαστεί για την υπόθεση των 450.000 γερμανικών μάρκων που κατηγορείται ότι έλαβε από τα  "μαύρα ταμεία" της Siemens. Η δίκη – η δεύτερη κατά σειρά δίκη με κεντρικό πρόσωπο πρώην υπουργό μετά τη δίκη με «πρωταγωνιστή» τον Άκη Τσοχατζόπουλο - προσδιορίστηκε για τις 11 Νοεμβρίου.

Με το ίδιο βούλευμα μαζί με τον κ. Μαντέλη, παραπέμπονται να δικαστούν και τέσσερα ακόμη πρόσωπα και συγκεκριμένα οι: Γεώργιος Τσουγκράνης, Αντωνία Μάρκου, Ηλίας Γεωργίου και Αριστείδης Μαντάς.

Σύμφωνα με τo κατηγορητήριο, ο πρώην υπουργός έλαβε χρήματα από τη Siemens ως «προεκλογική χορηγία» ύψους 450.000 γερμανικών μάρκων. Το ποσό αυτό εμβάστηκε τμηματικά (200.000 και 250.000 μάρκα το 1998 και το 2000 αντίστοιχα) σε λογαριασμό που άνοιξε ο κουμπάρος και συγκατηγορούμενός του, Γ. Τσουγκράνης με τον κωδικό «Α. Rocos». Τα χρήματα αυτά, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, αφορούσαν στην έγκριση της επίμαχης σύμβασης 8002 του ΟΤΕ.

Οι κατηγορούμενοι αντιμετωπίζουν κατά περίπτωση τα εξής αδικήματα:  Ενεργητική δωροδοκία κατά μόνας και από κοινού άπαξ και κατ' εξακολούθηση κατά του δημοσίου αλλά και αυτό της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη εγκληματική δραστηριότητα.

Ακόμη με το ίδιο βούλευμα παύει η ποινική δίωξη που είχε ασκηθεί σε βάρος όλων των κατηγορουμένων για το αδίκημα της εγκληματικής οργάνωσης, ενώ απαλλάσσεται ο Δ. Nέγρης.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μαντέλης μετά την απολογία του για τη συγκεκριμένη υπόθεση έχει αφεθεί ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και αφού κατέβαλε εγγύηση ύψους 200.000 ευρώ.