Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

«Χειρόφρενο» στα τρόλεϊ αύριο Τρίτη

Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν αύριο, Τρίτη οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ, από τις 12:00 έως τις 16:00, προκειμένου να δώσουν το παρών στη γενική τους συνέλευση...


Τα τρόλεϊ θα αρχίσουν να αποσύρονται προς τα αμαξοστάσια μια ώρα νωρίτερα, ενώ η αποκατάσταση των δρομολογίων αναμένεται γύρω στις 17:00.

Θέματα της γενικής συνέλευσης είναι: η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, η πρόσληψη προσωπικού, η δωρεάν μετακίνηση ανέργων και η ενίσχυση των δρομολογίων.