Με 24ωρη απεργία, την Τετάρτη 9/10 στη Wind και την Παρασκευή 11/10 στη Vodafone, και πρόγραμμα ενδιάμεσων δράσεων ενημέρωσης του κοινού, συνεχίζουν οι εργαζόμενοι των δύο εταιρειών τον αγώνα τους ενάντια στη «Νέα Εταιρεία», η οποία υποστηρίζουν ότι αποτελεί όχημα κατεδάφισης των δικαιωμάτων τους.
Σε κοινή τους ανακοίνωση, τα σωματεία των εργαζομένων σε Vodafone και Wind υποστηρίζουν ότι παράλληλα με την ενοποίηση μέρους του δικτύου των δύο εταιρειών «τρέχει» ένα σχέδιο σύστασης μιας τρίτης εταιρείας, δήθεν «νέας», στην οποία μεταφέρουν μεγάλο μέρος του τεχνικού προσωπικού και του τεχνικού έργου.
Οι εργαζόμενοι τονίζουν ότι αυτό δεν έχει σχέση με καμία ανάγκη υλοποίησης κανενός έργου, αλλά στοχεύει αποκλειστικά στη διάλυση των Συλλογικών Συμβάσεων και των Σωματείων στις δύο εταιρείες, φέρνοντας απολύσεις και μειώσεις μισθών.
Η ανησυχία των εργαζομένων έγκειται στο ότι πρόκειται για εργολαβικό σχήμα, στο οποίο πιθανόν να μην απαιτείται μετακίνηση του προσωπικού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν ρώτησαν για τον τρόπο μεταφοράς του προσωπικού στο νέο σχήμα, τους υποσχέθηκαν ότι θα στείλουν κάποιο έντυπο τις επόμενες ημέρες…
