Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2015

Μάγδα Τσέγκου... η χαρά της ζωής!

Η συνέντευξη της Μάγδας Τσέγκου στην Real Νews

Η αυστηρή τηλεοπτική της παρουσία δεν προδίδει με τίποτα τον αυθορμητισμό της, που αντιλαμβάνεσαι απ΄ τα πρώτα λεπτά που θα μιλήσεις μαζί της...

Μάγδα Τσέγκου... Ένας άνθρωπος… διαμάντι…!!!

Η Μάγδα Τσέγκου, που εμφανίζεται στο πλευρό του Γιώργου Αυτιά, είναι η χαρά της ζωής… Σκληρή επαγγελματίας και ταυτόχρονα ένα κορίτσι με άποψη επί παντός επιστητού.

Η παρουσιάστρια ανοίγει την καρδιά της και μιλάει για τις δυσκολίες που έζησε. Απαντάει στην πιθανή συνεργασία με το Γιώργο Παπαδάκη και αποκαλύπτει με ποιον θα ήθελε να συνεργαστεί.

Πόσο επίπονη είναι η προεκλογική περίοδος για μια παρουσιάστρια/αρχισυντάκτρια;

Η προεκλογική περίοδος για όλους τους συναδέλφους στα ΜΜΕ είναι πάντα μια δύσκολη περίοδος με πολλές απαιτήσεις. Χρειάζονται περισσότερες ώρες εργασίας και έχει άγχος.

Ο ξύλινος πολιτικός λόγος δεν αρέσει σε πολίτες και δημοσιογράφους. Πόσο δύσκολο είναι να πάρεις μια ξεκάθαρη απάντηση από πολιτικό;

Νομίζω πως δεν είναι δύσκολο απλά. Είναι ακατόρθωτο. Είναι αυτό που λέμε. Άλλα θέλω αλλά λέω και άλλα εννοώ.

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει ο κόσμος αυτό που σας λέω.

Κρατώ πάντα στη σκέψη μου το μήνυμα ενός αναγνώστη του σάιτ μου στο magdasblogs που μου έγραψε ένα άρθρο με τον τίτλο «Μας κυβερνά ο καλύτερος απ τους χειρότερους»;

Αισθάνεσαι έτοιμη να παρουσιάσεις μόνη σου μια τηλεοπτική εκπομπή;

Δύο!(χαχαχα)

Είναι πολλά τα χρόνια που εργάζομαι και μπροστά και πίσω από τις κάμερες και η εμπειρία που απέκτησα για μένα είναι η «προίκα» μου. Είμαι έτοιμη να εργαστώ όπου μου ζητηθεί. Και βεβαίως όχι αισθάνομαι αλλά κυρίως είμαι έτοιμη να κάνω δική μου εκπομπή αν μου ζητηθεί. Σημασία όμως έχει να έχουμε δουλειά οι τίτλοι και τα υπόλοιπα έρχονται δευτέρα.

Η ενημέρωση είναι πιο απαιτητική από την ψυχαγωγία. Θα έκανες στροφή εάν το concept που σου πρότειναν ήταν ενδιαφέρον;

Στη ζωή μου μέσα από τα λάθη μου έμαθα πολλά. Και ο θεός καλώς ή κακώς μου τα έφερε αλλιώς απ ότι τα ήθελα, τα υπολόγιζα. Έτσι όταν εμείς προγραμματίσουμε ο θεός τα βλέπει και γελάει. Γι αυτό ποτέ, δεν λέω ποτέ. Δίνω την ψυχή μου κάθε μέρα στη δουλειά, στην ενημέρωση. Τώρα για την ψυχαγωγία, υπάρχουν τρανταχτά ονόματα που από ενημέρωση μεταφέρθηκαν στην ψυχαγωγία και σάρωσαν και έκαναν καλύτερη καριέρα. Δεν ξέρεις ποτέ τι θα φέρει η κάθε επιλογή είναι ρίσκο, είναι τύχη, είναι προσπάθεια είναι όλα μαζί .


Φοβάσαι μήπως ταυτιστείς ως δίδυμο με τον Γιώργο Αυτιά;

Τη φράση "Η Μάγδα του Αυτιά" την ακούσω συχνά. Άκουγα όμως και τις φράσεις "Η Μάγδα του Κουίκ" ή " Η Μάγδα του Βαρεμένου". Δεν νομίζω ότι θα συμβεί η ταύτιση, γιατί το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και με τον Γιώργο Βαρεμένο και με τον Τερενς Κουικ. Εμείς που βιώσαμε τη τραγική κατάληξη του ALTER, το τελευταίο πράγμα που σκεφτόμαστε είναι η σύγκριση, η ταύτιση, η ομοιότητα, η διάφορα ή ότι άλλο. Αν έχεις βιώσει την ανεργία, δεν σκέφτεσαι την ταύτιση. Λες μόνο ευχαριστώ για τη συνεργασία, για την εμπιστοσύνη, για τις γνώσεις που μπορείς να πάρεις από έναν δημοσιογράφο της πρώτης γραμμής, χρόνια τώρα, σαν τον Γιώργο Αυτιά.

Δεν είσαι απλά μια παρουσιάστρια, είσαι μια δημοσιογράφος με πολλές ώρες δουλειάς πίσω από τις κάμερες. Τι σ΄ αρέσει περισσότερο να κάνεις και γιατί;

Νιώθω γεμάτη από όσα έχω κάνει. Τα όνειρα μου τα εκπλήρωσα στη δουλειά μου και με το παραπάνω. Τώρα έχω στόχο να κρατήσω τα κεκτημένα και να συνεχίσω την πορεία μου.

Κάποιοι λένε ότι σημασία έχει μόνο να τους δείχνει ο φακός. Εμένα δεν με νοιάζει το χω κάνει, το χω ζήσει, το έχω ευχαριστηθεί το έχω χορτάσει. Το κοντρόλ όμως δεν το κάνεις εύκολα. Εγώ σέβομαι περισσότερο τους ανθρώπους που είναι πίσω απ τις κάμερες και κυρίως τους αρχισυντάκτες που είναι στο κοντρόλ, πάρα τους παρουσιαστές.

Με ποιον παρουσιαστή θα ήθελες να συνεργαστείς και γιατί;

Κοιτά έχω συνεργαστεί με πολύ μεγάλα ονόματα της ελληνικής δημοσιογραφίας. Θα ήταν τιμή μου να συνεργαστώ με τον Νίκο Χατζηνικολαου και δεν το λέω γιατί δίνω συνέντευξη στην εφημερίδα σας το χω πει και στο παρελθόν. Νομίζω ότι είναι "κορυφαίος". Και ποιος δεν θα ήθελε άλλωστε;

Αν σου έκανε πρόταση ο Γιώργος Παπαδάκης να πας στην εκπομπή του, με τις διπλάσιες αποδοχές, θα το έκανες;

Όταν τελειώνει η σεζόν οι δημοσιογράφοι, δέχονται και κάνουν προτάσεις. Θα σκεφτόμουνα σοβαρά κάθε πρόταση στη δύσκολη εποχή που ζούμε όλοι . Όμως δεν θα επέστρεφα στην πρωινή καθημερινή ζώνη. Και δεν έχει σχέση με τον Γιώργο Παπαδακη αυτό προς θεού . είναι δύσκολο το καθημερινό πρωινό το έκανα πάρα πολλά χρόνια. Τον κύριο Παπαδάκη τον είδα πρόσφατα στο ΣΚΑΙ όταν ήταν καλεσμένος στην εκπομπή του Τάκη Χατζή και έχω να πω ότι πρόκειται περί ενός ευγενέστατου ανθρώπου με πολύ χιούμορ. Τον σέβομαι και εκτιμώ  απεριόριστα για την πορεία του.


Αποφεύγεις να απασχολείς τα ΜΜΕ με την προσωπική σου ζωή. Έτυχε ή είναι στάση ζωής για σένα; Τελικά είναι εύκολο να «κρυφτείς»;

Δε ασχολήθηκε ποτέ μαζί μου «ο Τύπος» γιατί δε υπήρχε λόγος. Και βεβαίως δεν προκάλεσα  και δεν προέβαλα ποτέ την προσωπική μου ζωή . Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κάποιον τι κάνω και που πάω. Ο κόσμος έχει σοβαρά θέματα να ασχοληθεί.

Βαρέθηκα να ακούω το "πότε παντρεύεσαι " λες και μου έγινε η πρόταση . Σιγά μην χάσουν τον ύπνο τους. Δήθεν ενδιαφέρον. Το κουτσομπολιό το ξέρω απ το χωριό μου καλύτερα . Δεν θα «μασήσω» τώρα.

Πριν λίγο καιρό είδαμε δημοσιεύματα που αφορούσαν στην προσωπική σου ζωή. Πως ένιωσες;

Ένιωσα λίγο άβολα. Δεν βρίσκω λόγο σοβαρό να συμβαίνει αυτό. Δεν είμαι πρόσωπο του life style. Είμαι απλά μια δημοσιογράφος που εργάζεται χρόνια μπροστά και πίσω απ τις κάμερες. Δικαιολογείται να ξέρουν και τη σχέση μου; Όχι.

Σου είπα εδώ ο κόσμος καίγεται και εμένα με... Παντρεύουν.

Ποιος νοιάζεται; Ούτε καν εγώ πραγματικά! Μπορεί εγώ να χώρισα το ξέρετε; το έμαθε κανείς; όχι. Μόνο εγώ θα το ξέρω.


Μπορείς με αυτή τη δουλειά να χεις και μια ισορροπημένη προσωπική ζωή ; έχεις σκεφτεί να κάνεις οικογένεια;

Όταν θέλεις μπορείς. Η δουλειά δεν πρέπει να αποτελεί εμπόδιο για να συμβούν όμορφες αλλαγές στη ζωή ενός ανθρώπου. Ίσα ίσα. Ο γάμος η συμβίωση η αγάπη μπορούν να είναι στήριγμα σε κάθε δυσκολία που έχουμε στην επαγγελματική μας ζωή.

Όταν έχεις τον σωστό άνθρωπο δίπλα σου νιώθεις την ανάγκη να κάνεις οικογένεια. Είναι η φυσική κατάληξη όταν υπάρχει αληθινή αγάπη. Υγεία να έχουμε και όλα θα γίνουν.

Τι είναι αυτό που δεν αντέχεις στο χώρο της τηλεόρασης;

Την ώρα που εργάζομαι. Μετά από τόσα χρόνια που εργάζομαι στην πρωινή ζώνη μου είναι ακόμη τρομερά δύσκολο να αντέχω να ξυπνώ στις 4πμ. Είναι πραγματικά δύσκολο και πολύ σκληρό για μια γυναίκα.

Όλα τα άλλα, τα χω για "πρωινό ", το ξύπνημα όμως, μου έχει αλλάξει τη ζωή .Και σίγουρα όχι θετικά

Έχεις ακούσει ποτέ κάτι για σένα που σε στεναχώρησε;

Όχι αλλά έχω ακούσει κάτι που μου αρέσει και θα σας το πω. Όταν πεθάνω θα ήθελα να με θάψουν οι εχθροί μου γιατί "οι φίλοι μου" το χουν κάνει ήδη πολλές φορές.

Χαχαχα. Δυστυχώς στη ζωή δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους. Τι να κάνουμε;

Τελικά ο κόσμος της τηλεόρασης είναι σκληρός; Για σένα ήταν εύκολα ή δύσκολα τα πράγματα;

Σκληρές και δύσκολες είναι όλες οι δουλειές. Καμία δεν είναι εύκολη. Μιλώ με πολλούς ανθρώπους και ανταλλάσσουμε απόψεις εμπειρίες βιώματα δύσκολες στιγμές. Ένα συμπέρασμα έχω βγάλει. Πως καμία δουλειά δεν είναι εύκολη και ωραία.

Εγώ έχω δουλέψει πολύ σκληρά όλα τα χρόνια. Έκανα πολύ υπομονή δεν μου χάρισαν κάτι. Ένα είναι σίγουρο! Χωρίς σκληρή δουλειά τίποτα δεν πετυχαίνεις.


Διάβασα ότι στα 19 σου δέχθηκες απειλή με όπλο. Το 'χεις ξεπεράσει;

Ναι ισχύει και ήταν μια κακή εμπειρία. Αυτό δεν το ξεχνάς πότε. Δεν το ξεπερνάει το μυαλό σαν σκέψη. Τα ξημερώματα, όταν κατεβαίνω στην αυλή και παίρνω το ιχ για να πάω για δουλειά, φοβάμαι πολύ και μιλάω πάντα στο τηλέφωνο μέχρι να μπω να και ξεπαρκάρω. Γενικά μου χουν μείνει φοβίες. Σε λογικό πλαίσιο, δεν υπερβάλλω σε κινήσεις μου ή γενικά. Απλά προσέχω πια πολύ και φοβάμαι και τη σκιά μου.

Ποιοι είναι οι προσωπικοί στόχοι που έθεσες για τη νέα χρονιά;

Κάθε χρόνο προσπαθώ να διορθώνω τα άσχημα και τα ελαττώματα μου. Φέτος θέλω να μάθω μια ακόμη ξένη γλώσσα, να κάνω κανονικά γυμναστική και να διαβάζω περισσότερα βιβλία.

Επαγγελματικά θέλω να κρατήσω τα κεκτημένα μου. Προσωπικά να δώσω περισσότερο χρόνο στη οικογένεια μου και στους φίλους μου, να περνάμε περισσότερο χρόνο μαζί