Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Αυτή είναι η πραγματική ηλικία της Άννας Βίσση

Κάθε χρόνο και… νεότερη δείχνει η Άννα Βίσση που κατά καιρούς πυροδοτεί συζητήσεις που περιστρέφονται από την εμφάνισή της σε συνάρτηση με την ηλικία της...

Η γνωστή τραγουδίστρια οργώνει τις πίστες για… ατελείωτα χρόνια αλλά παραμένει ακούραστη, αγέραστη ενώ είναι κάθε χρόνο και καλύτερη. Όπως είναι φυσικό, άπαντες αναρωτιούνται πόσων ετών είναι.

Έτσι, η ίδια έδωσε τη δική της απάντηση μέσω από το περιοδικό «Εγώ». «Μεγάλη σημασία έχει το μέσα σου. Η επιθυμία. Όλες θέλουμε. Είναι κάτι που απαιτεί κόπο. Εγώ πάντα βαριόμουν να στρογγυλοκάθομαι, να πίνω φραπέ και να κουτσομπολεύω.

Με ενδιέφερε να γυμναστώ, να διαβάσω και να εφαρμόσω πάνω μου κάτι που θα με κάνει αξιοθαύμαστη. Όχι για τα μάτια του κάθε άντρα. Δεν το κάνω για να με ερωτευτούν. Το κάνω για να γουστάρω τον εαυτό μου και ας είμαι και... ερωτεύσιμη.

Δεν με απασχολεί τώρα. Κρύβει, όμως, φόβο για μετά. Είμαι 57 χρονών. Έχω φροντίσει να μην το δείχνω. Είμαι κόντρα στην ηλικία μου. Αισθάνομαι πολύ πιο μικρή. Δεν κάνω και καταχρήσεις».