Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Εφτασε στο λιμάνι της Σούδας η σορός του άτυχου Βαγγέλη

Σήμερα γράφεται η τελευταία πράξη της τραγωδίας του θανάτου του Βαγγέλη Γιακουμάκη που συγκλόνισε το πανελλήνιο...

Η σορός του 20χρονου, που αγνοούνταν από τις 6 Φεβρουαρίου και βρέθηκε την περασμένη Κυριακή νεκρός κοντά στη Γαλακτοκομική Σχολή όπου φοιτούσε, έφτασε στις 6 το πρωί στο λιμάνι της Σούδας με το πλοίο  «Κρήτη 2».

Η πομπή ξεκίνησε χθες το μεσημέρι, λίγο μετά τις 2 από τα Γιάννενα. Το βράδυ λίγο μετά τις 8 επιβιβάστηκε στο πλοίο της γραμμής από τον Πειραιά.

Όταν έφτασε η σορός του Βαγγέλη στο λιμάνι του Πειραιά, δεκάδες άνθρωποι που βρέθηκαν εκεί θέλησαν να αποχαιρετήσουν με λυγμούς και δάκρυα στα μάτια τον άτυχο νεαρό θρηνώντας πάνω από το φέρετρό του μέχρι και λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση του πλοίου.

Πρόκειται για παιδιά που ήταν στην ομάδα αναζήτησης και μέχρι και την ημέρα που βρέθηκε το πρώμα συνέχιζαν να τον αναζητούν.

Το πλοίο αναχώρησε στις 9 το βράδυ μαζί με την σορό του άτυχου φοιτητή, αλλά και τουλάχιστον 30 συγγενείς του που τον συνόδευαν.

Μάλιστα, όπως αναφέρει το cretaplus.gr μέσα στο πλοίο εκτός από τους συγγενείς, ενημερώθηκαν και οι επιβάτες πως μαζί τους ταξιδεύει και η σορός του Βαγγέλη, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα κλίμα οδύνης.

Το πλοίο έφθασε σήμερα το πρωί στη Σούδα, όπου επίσης συγγενείς και φίλοι περίμεναν τη σορό του άτυχου Βαγγέλη Γιακουμάκη. Πρόσωπα βουβά, με τη θλίψη αλλά και την απορία ζωγραφισμένα σε αυτά. Η σορός του άτυχου νεαρού κατευθύνεται στο χωριό του πατέρα του Σελλί στο Ρέθυμνο, με πομπή 30 αυτοκινήτων. Η κηδεία του θα γίνει στις 12 το μεσημέρι.

Η άφιξη της σορού του Βαγγέλη Γιακουμάκη στη Σούδα