Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Επιστροφή - «βόμβα» στο Mega!

Μετά βαΐων και κλάδων επιστρέφει, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες… η γνωστή δημοσιογράφος στον τηλεοπτικό σταθμό Mega...


Στο κανάλι της Μεσογείων έλαβε χώρα τη Δευτέρα σύσκεψη κορυφής η οποία αποφάσισε να επιστρέψει στη θέση όμως της γενικής διευθύντριας.

Οι λόγοι που φαίνεται να πάρθηκε αυτή η απόφαση για την επιστροφή της Όλγας Τρέμη είναι αφενός η χαμηλή πορεία του σταθμού το τελευταίο διάστημα και τα εξίσου πεσμένα νούμερα, αφετέρου η αποτυχία να υπάρξει συμφωνία με την Έλλη Στάη.

Έτσι, κατέφυγαν στη Μεσογείων στην λύση που ξέρουν, την παλιά γνώριμη Όλγα Τρέμη η οποία και παίρνει την θέση του Χρήστου Παναγόπουλου.

Πηγή: karfitsa.gr