Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Πως να πλησιάσετε μια άγνωστη γυναίκα... και να την κερδίσετε

Πως πλησιάζουμε μια γυναίκα όταν μας είναι άγνωστη;

Ποια είναι τα βασικά tips που κάνουν έναν άνδρα να είναι επιθυμητός και όχι τρομακτικός όταν μιλάει σε μια άγνωστη...

Πολλοί άνδρες φοβούνται να μιλήσουν σε μια γυναίκα καθώς πλέον το φλέρτ είναι πιο εύκολο να γίνει διαδικτυακά ή μέσω φίλων, παρά πρόσωπο με πρόσωπο. Επίσης, δεν είναι λίγες οι γυναίκες που τρομοκρατούνται με την προσέγγιση ενός αγνώστου.

Και όμως, υπάρχει ένας τρόπος να προσεγγίσετε μια γυναίκα χωρίς να την τρομάξετε.

Διαβάστε την παρακάτω ιστορία που περιγράφει η ειδικός σχέσεων Lindsey Kesel, και δείτε τι είναι αυτό που απολαμβάνουν οι γυναίκες

«Κάθομαι και πίνω τον καφέ μου σε γνωστή αλυσίδα καφέ. Έχω μαζί μου τον φορητό υπολογιστή μου για να μπορέσω να δουλέψω. Προσέχω έναν γοητευτικό άνδρα μεγαλύτερο σε ηλικία να μπαίνει μέσα στο μαγαζί. Αφού παίρνει τον καφέ του, με πλησιάζει και μου λέει «Γεια σας, δεν σας έχω ξαναδεί εδώ» κοιτώντας με στα μάτια. «Δοκιμάζω ένα νέο μέρος για να συγκεντρωθώ και εδώ κάνουν ωραίο καφέ» του απαντώ χαμογελώντας. «Ελπίζω να ξανάρθετε. Το μέρος είναι πιο ενδιαφέρον με όμορφες γυναίκες σαν και εσάς και σίγουρα αυτό θα με έκανε να θέλω να έρχομαι συχνότερα!» δήλωσε γελώντας και έφυγε.

Κοκκίνισα και σκέφτηκα τι ευγενικό και όμορφο κομπλιμέντο από έναν άγνωστο χωρίς να είναι πιεστικός, ενοχλητικός ή σαχλός. Δεν μου ζήτησε το τηλέφωνο μου, δεν είπε κάποια ατάκα σε στυλ ελληνικό καμάκι, ήταν σοβαρός, ευχάριστος και πολύ ευγενής.

Σύμφωνα με την Kesel και άλλους coaches για διαπροσωπικές σχέσεις τα κλειδιά για να προσεγγίσετε μια άγνωστη είναι τα εξής:

-Ευγένεια

-Κολακεία χωρίς να είναι ανειλικρινής (μην της πείτε είστε η ωραιότερη γυναίκα του πλανήτη ας πούμε)

-Να είστε ευθύς αλλά προσεκτικός σε αυτό που λέτε

-Υπομονετικός -δεν θα κερδίσετε αν καταλάβει μια γυναίκα ότι θέλετε άμεσα αποτελέσματα

-Φαντασία -βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει

-Αυθεντικότητα -σκεφτείτε κάτι με τον δικό σας τρόπο, όχι πως να κοπιάρετε μια ταινία ή αυτά που κάνουν οι φίλοι σας.

-Μην κάνετε μια εισαγωγή που αφορά το $εξ ή την εξωτερική εμφάνιση καθαρά

-Μην μας πλησιάζετε αν είστε εντελώς μεθυσμένοι

-Μην μας πλησιάζετε μόνο σε μπαρ. Βιβλιοπωλεία, καφέ, μετρό είναι και αυτά μέρη να γνωριστεί κανείς

-Μας πλησιάζετε για να μας γνωρίσετε. Προσπαθήστε όμως να συζητήσετε λίγο μαζί μας πριν ζητήσετε το τηλέφωνο μας. Αλλιώς φαίνεστε πιεστικοί.

-Αν μας κερδίσετε και πάρετε το τηλέφωνο μας, προτείνετε πρώτο ραντεβού για καφέ/ποτό και όχι φαγητό.

-Επαφή με τα μάτια και χαμόγελα, πάντα βοηθούν.