Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Παντρεύτηκε τον ... εαυτό της!

Η Γκρέις Γκέντλερ βρήκε αυτόν που έψαχνε πάντα στη ζωή της και αποφάσισε να ανταλλάξει μαζί του όρκους αιώνιας πίστης και αγάπης…

«Όταν είπα στους συγγενείς μου ότι θέλω να παντρευτώ τον εαυτό μου, η γιαγιά μου, η οποία πέθανε πρόσφατα, μου είπε: "πάντα σκέφτεσαι πρωτοποριακά, Γκρέις"» ανέφερε η ίδια σε συνέντευξή της.

«Οι γονείς μου, οι οποίοι είναι αρκετά ανοιχτόμυαλοι, επίσης συναίνεσαν σε αυτόν τον γάμο. Μου είπαν χαρακτηριστικά ότι, από τη στιγμή που κάτι τέτοιο θα με έκανε χαρούμενη, κι εκείνοι συμφωνούν» συνέχισε.

Αφορμή για τη σύλληψη αυτής της ιδέας στάθηκε ένα τραγούδι της Björk, που έλεγε: «Το όνομά μου είναι Isobel είμαι παντρεμένη με τον εαυτό μου».

Η Γκρέις γνωρίζει ότι για ορισμένους μια τέτοια κίνηση ενδεχομένως να υποδηλώνει ναρκισσισμό, ωστόσο, όπως εξήγησε η νεαρή, η οποία έχει παρακολουθήσει μαθήματα Shakti Tantra: «Λόγω του βεβαρυμένου προγράμματός μου, είχα αμελήσει τελείως την προσωπική μου ζωή. Αισθανόμουν συναισθηματικά κενή επί έξι χρόνια, όμως βρήκα χρόνο να αγαπήσω εμένα».

Ξαφνικά, όπως καθόταν σε ένα παγκάκι, αποφάσισε να παντρευτεί τον εαυτό της. 


Ο γάμος έγινε με όλες τις… τιμές και με κουμπάρα μια φίλη της, την Τίου, τον περασμένο Μάρτιο.

Πηγη: madata.gr