Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

Αυτά είναι τα 9 tips για να κοιμάσαι ΚΑΛΥΤΕΡΑ το καλοκαίρι!

Όταν αναρωτιέσαι πως μπορείς να κοιμηθείς καλύτερα το καλοκαίρι προκειμένου να δείχνεις όμορφη και γεμάτη ενέργεια κάθε μέρα πρέπει να κάνεις κάποιες αλλαγές στην καθημερινότητά σου προκειμένου να ξεκουράζεσαι όσο χρειάζεται...



Δες ποιες είναι οι αλλαγές αυτές..

Δροσίσου πριν πας για ύπνο

Είτε έχεις air conditioning στο υπνοδωμάτιό σου είτε όχι είναι σημαντικό να κατεβάζεις τη θερμοκρασία του σώματός σου πριν κοιμηθείς. Ένα δροσερό ντους μπορεί να βοηθήσει πολύ ενώ μπορείς απλά να δροσίσεις το πρόσωπο, τον λαιμό, τα χέρια ,τους αγκώνες και τα πόδια σου. Μην στεγνώσεις εντελώς τις βρεγμένες περιοχές. Αντιθέτως, άφησε το κρύο νερό να στεγνώσει πάνω σου.

Τρώγε ελαφριά και κρύα δείπνα

Είναι πολύ σημαντικό να τρως ελαφριά και δροσερά γεύματα τα βράδια πριν κοιμηθείς. Το να χωνέψεις ένα “βαρύ” γεύμα θα αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματός σου. Έτσι, καλό είναι να προτιμήσεις κάτι ελαφρύ για να μπορείς να κοιμηθείς και καλύτερα.

Μη γυμνάζεσαι πριν πέσεις για ύπνο

Η έντονη άσκηση πριν πέσεις για ύπνο δε θα σε βοηθήσει να κοιμάσαι καλά. Μπορείς να γυμνάζεσαι τα πρωινά αλλά αν προτιμάς τα απογεύματα φρόντισε να το κάνεις 3-4 ώρες πριν πας για ύπνο.

Μείνε ενυδατωμένη

Όταν είσαι αφυδατωμένη δεν πρόκειται να κοιμάσαι καλά. Πέρα από το να διατηρείσαι ενυδατωμένη πίνε ένα έξτρα ποτήρι νερό λίγο πριν πέσεις για ύπνο προκειμένου να μην πάθεις αφυδάτωση κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Πήγαινε χαμηλά

Ένας από τους τρόπους για να δροσίζεσαι το καλοκαίρι είναι να κοιμάσαι στο πάτωμα ή και στο στρώμα του κρεβατιού σου αφού το κατεβάσεις από αυτό.

Μην καλύπτεσαι πολύ


Το να πηγαίνεις για ύπνο και να σκεπάζεσαι με ένα υγρό σεντόνι είναι ένα χρήσιμο trick που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι που κατοικούν σε περιοχές με πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Αν εσύ δε θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο μπορείς απλά να είσαι ντυμένη ελαφρά. Το να κοιμάσαι με τα πόδια σου ξεσκέπαστα σίγουρα βοηθάει στο να διατηρείσαι πιο δροσερή.

Πίνε μη αλκοολούχα κοκτέιλ


Ακόμα και αν ενυδατώνεσαι με το σωστό τρόπο, ένας από τους πιο απλούς τρόπους για να κοιμάσαι καλύτερα το καλοκαίρι είναι να περιορίζεις τα αλκοολούχα ποτά. Θα αυξήσουν τη θερμοκρασία του σώματός σου και θα σου δημιουργήσουν προβλήματα στον ύπνο. Έτσι, προσπάθησε να επιλέγεις μη αλκοολούχα κοκτέιλ στις βραδινές σου εξόδους.

Φρόντισε το μαξιλάρι σου

Το να προστατεύσεις το μαξιλάρι σου με ένα ειδικό κάλυμα κάτω από τη μαξιλαροθήκη δεν είναι αρκετό. Σιγουρέψου ότι το αερίζεις καθημερινά ενώ καλό είναι να το βγάζεις και στον ήλιο για μία ολόκληρη ημέρα κάθε μερικούς μήνες. Το να μυρίζεις τον ίδιο σου τον ιδρώτα όταν κοιμάσαι δε θα σε βοηθήσει κατά τη διάρκεια του ύπνου σου.

Μείνε δροσερή κατά τη διάρκεια της νύχτας

Αναρωτιέσαι πώς μπορείς να κοιμάσαι το καλοκαίρι χωρίς air condition; Γίνε δημιουργική. Χρησιμοποίησε παγωμένα μπουκάλια νερό, σακουλάκια με παγάκια και κρύες πετσέτες ή ένα μπολ γεμάτο με πάγο μπροστά από έναν ανεμιστήρα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να παραμείνεις δροσερή τα καυτά καλοκαιρινά βράδια