Μια ακόμη αυτοκτονία συγκλονίζει την Κρήτη.
Συγκεκριμένα λίγο μετά τις 18.30 το απόγευμα, ένας 40χρονος σερβιτόρος έβαλε τέλος στη ζωή του πηδώντας στο κενό από γέφυρα στο Ρέθυμνο...
Ο 40χρονος έφυγε το πρωί από το σπίτι του χωρίς όμως να επιστρέψει το μεσημέρι.
Η γυναίκα του αναστατωμένη ενημέρωσε την αστυνομία όπου εντόπισε το αυτοκίνητο του 40χρονου πάνω στη γέφυρα στο 60ο χλμ, στην εθνική Χανίων - Ρεθύμνου ενώ ο ίδιος εντοπίστηκε νεκρός.
Ο άτυχος άνδρας αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα και ήταν πατέρας τριών παιδιών.
Πηγή: cretalive.gr
