Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Δείτε τρία απλά βήματα για να αυξήσετε τους followers στο Τwitter

Τρία απλά βήματα, τρεις μικρές διορθωτικές κινήσεις στα tweets που κάνετε μπορεί να εκτοξεύσουν τη δημοφιλία σας στο Τwitter στα ύψη...


Ερευνητές του τεχνολογικού ινστιτούτου της Τζώρτζια παρουσίασαν την περασμένη εβδομάδα τα συμπεράσματα της έρευνας που έκαναν και είχε θέμα το πώς μπορεί κανείς να αυξήσει τους followers του στο Twitter.

Για να καταλήξουν σε συμπέρασμα οι ερευνητές της Τζώρτζια μελέτησαν 500.000 tweets που ανάρτησαν στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο περισσότεροι από 500 χρήστες του κοινωνικού δικτύου σε διάστημα μεγαλύτερο των 15 εβδομάδων.

Πρώτο συμπέρασμα της έρευνας το ότι οι χρήστες του Twitter που πόσταραν θετικά, ευκολοδιάβαστα μηνύματα, τα οποία περιείχαν ειδήσεις και άλλες χρήσιμες πληροφορίες, κέρδισαν 30 φορές πιο πολλούς followers σε σχέση με όσους χρήστες του κοινωνικού δικτύου επέλεγαν να μοιράζονται με όσους τους ακολουθούν, μόνο το τι κάνουν στη ζώη τούς, χτίζοντας, ένα εγωκεντρικό προφίλ.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της συγκεκριμένης έρευνας για να αυξήσει κανείς τους followers του στο Τwitter θα πρέπει...

1) Να μην μιλά πολύ για τον εαυτό του: Tweets με πληροφορίες και ειδήσεις ελκύουν κατά 30 φορές περισσότερους νέους followers, από αυτά που έχουν προσωπικό περιεχόμενο.

2) Να είστε ευχάριστοι: Μην ανεβάζετε στο Τwitter tweets με αρνητικό περιεχόμενο, μην μιλάτε δηλαδή για θέματα όπως ο θάνατος, η ανεργία ή οι αρρώστιες.

3) Μην χρησιμοποιείτε υπερβολικά hashtags: Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα πολλά hashtags που κάνουν τα tweets πιο περίπλοκα διώχνουν τους followers.

Με λίγα λόγια η έρευνα του πανεπιστημίου της Τζώρτζια καταλήγει στο ότι το περιεχόμενο των tweets είναι τελικά αρκετά σημαντικός παράγοντας γαι την αύξηση των followers, συμπέρασμα που έρχεται σε αντίθεση με αυτό προηγούμενης έρευνας που κατέληγε στο ότι κλειδί για να αυξήσει κανείς τους followers του είναι να τον ακολουθούν και να ακολουθεί χρήστες του κοινωνικκού δικτύου με επιρροή, όπως οι σελέμπριτις, αλλά και η συχνότητα των tweets.