Καινούργια "επιδημία" έπληξε τους χρήστες του ελληνικού facebook οι οποίοι αντιγράφουν πιστά στο status τους το παρακάτω κείμενο....
"Παρακαλω όλους τους φίλους μου να δωσουν λιγα δευτερόλεπτα για να το αντιγράψουν αυτο στον τοίχο τους.....
4χρονων αγόρι πυροβολήθηκε έξι φορες από τον πατριό του,.το αγόρι προσπαθουσε να προστατεύσει την αδελφή του 2 χρονων, η οποια θα έιχε πέσει θύμα βιασμού.
Τίποτα δεν έγινε, χάρη στο θάρρος του αδελφού της. Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η μητέρα είναι στη δουλειά, αυτό το γενναίο αγόρι δινει μάχη για τη ζωή του, αλλά οι γιατροί λένε δεν υπαρχει ελπιδα χωρίς χειρουργική επέμβαση.
Η επεμβαση είναι πολύ ακριβη και η μητέρα δεν μπορεί να το αντέξει οικονομικά. To Facebook και αλλες εταιρείες συμφώνησαν να δωρίσουν 45 σεντς για κάθε φορά που κάποιος δημοσίευσε αυτό το μήνυμα στο λογαριασμό σας, σας παρακαλούμε να αφιερώσετε 2 δευτερόλεπτα για να αντιγράψετε και να επικολλήσετε στον τοίχο σας .. δεν κοστίζει τίποτα".
Κατ΄αρχήν εάν αυτή η ιστορία είχε συμβεί στην Ελλάδα, θα την γνωρίζαμε όλοι καθώς θα είχε απασχολήσει τα ΜΜΕ επί μακρόν.
Επίσης ερευνώντας στο διαδίκτυο δεν προκύπτει αυτά τα περιστατικά να έχουν συμβεί πρόσφατα, έτσι όπως περιγράφονται, οπουδήποτε στον κόσμο.
Το Facebook έχει επισήμως ανακοινώσει άπειρες φορές ότι δ ε ν δίνει χρήματα σε φιλανθρωπίες με αυτόν τον τρόπο.
Υπάρχει μάλιστα σελίδα με όλες τις σχετικές πληροφορίες και έχει ξεκινήσει ολόκληρη καμπάνια ειδικά εναντίον των διάφορων "απατηλών μηνυμάτων" (hoaxes) που αφορούν ασθένειες παιδιών και διασπείρονται κατ' αυτόν τον τρόπο μεταξύ των χρηστών, καθώς τις περισσότερες φορές δημοσιεύονται φωτογραφίες παιδιών που αρρώστησαν στο παρελθόν αλλά καμία σχέση δεν έχουν με όσα εξιστορούνται στις αναρτήσεις.
Ποιός είναι ο στόχος όμως εκείνου που ξεκινάει ένα τέτοιο μήνυμα;
Ο πιο καχύποπτος θα μπορούσε να πει ότι κατ' αυτόν τον τρόπο μετριέται η ευήθεια των χρηστών και ο αριθμός των εύπιστων που θα αναπαράγουν οτιδήποτε ελάχιστα αληθοφανές.
Από άποψη εμπορική, "η ποσότητα" των ανθρώπων που συμμετέχουν είναι πολλές φορές εκμεταλλεύσιμη .
Έχει παρατηρηθεί ότι πολλές φορές λογαριασμοί χρηστών που ξεκινούν μια τέτοια δημοσίευση κερδίζουν μεγάλο αριθμό "φίλων" ή μεγάλο αριθμό "like" στην σελίδα τους και στην συνέχεια πωλούν τον λογαριασμό τους ή την σελίδα τους σε κάποια επιχείρηση η οποία την μετονομάζει και βρίσκεται - άκοπα - με μια λίστα ανθρώπων που παρακολουθούν τις δραστηριότητές της και στους οποίους μπορεί πλέον κατ' αυτόν τον τρόπο να διαφημίζεται δωρεάν.
ΠΗΓΗ myreview.gr