Τελικά όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά…
Μήνες τώρα δεκάδες δημοσιεύματα έχουν δει το φως της δημοσιότητας αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του Facebook και την παραχώρησή τους σε τρίτους!...
Πλέον το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε ότι σκοπεύει προσεχώς να δίνει στις διαφημιστικές εταιρείες τα τηλέφωνα, τα e-mail και τους μοναδικούς κωδικούς UID των χρηστών.
Η παραχώρηση των δεδομένων αυτών στους διαφημιστές θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα, ώστε να μπορούν να εντοπίζουν νέους δυνητικούς καταναλωτές και να πραγματοποιούν καλύτερες στοχευμένες διαφημίσεις.
Το Facebook επισημαίνει , πάντως, ότι για να είναι κάτι τέτοιο εφικτό, θα πρέπει πρώτα να δώσουν οι χρήστες τη συγκατάθεσή τους.