«Οι συγκοινωνίες δεν είναι είδος πολυτελείας»
Κάθετα αντίθετοι στο ενδεχόμενο αύξησης των εισιτηρίων 25% των Μέσων Μεταφοράς εμφανίζονται οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ...
Όπως σημειώνει ο πρόεδρος των εργαζομένων Βασίλης Σταθούσης, «το χτύπημα είναι εξαιρετικά ισχυρό, εάν σκεφτεί κανείς, ότι τα εισιτήρια από 80 λεπτά εκτοξεύτηκαν, τα τελευταία χρόνια, στο 1,40 ευρώ και τώρα θα φτάσουν στο 1,75, ενώ αντίθετα μισθοί και συντάξεις διαρκώς πετσοκόβονται».
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους στον ΗΣΑΠ, οι αστικές συγκοινωνίες και το εισιτήριο δεν είναι είδος πολυτελείας, αλλά κοινωνικό αγαθό και για το λόγο αυτό η Πολιτεία οφείλει να επιδοτεί τις αστικές συγκοινωνίες, όπως γίνεται σε όλες τις προηγμένες χώρες, διατηρώντας σε χαμηλά επίπεδα τις τιμές των εισιτηρίων.
Η πλήρης δήλωση του προέδρου των εργαζομένων του ΗΣΑΠ
«Τα κυβερνητικά σχέδια για την επιβολή από το νέο χρόνο αύξησης κατά 25% στις τιμές των εισιτηρίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, προετοιμάζουν για ένα ακόμα σοβαρό χτύπημα στον ήδη «ψαλιδισμένο» οικογενειακό προϋπολογισμό των εργαζόμενων και των συνταξιούχων.
Το χτύπημα είναι εξαιρετικά ισχυρό εάν σκεφτεί κανένας ότι τα εισιτήρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από 80 λεπτά (0,80 ευρώ) εκτοξεύτηκαν, τα τελευταία χρόνια, στο 1,40 ευρώ και τώρα θα φτάσουν στο 1,75, ενώ αντίθετα μισθοί και συντάξεις έχουν μπει «στην κλίνη του Προκρούστη» και διαρκώς πετσοκόβονται.
Γι’ αυτό, η νέα αύξηση- χαράτσι κατά 25% στις τιμές των εισιτηρίων δεν είναι απλά υπερβολική. Είναι εξοντωτική για τον εργαζόμενο, τον άνεργο, το νέο, το συνταξιούχο, το μικρομεσαίο επαγγελματία και μαγαζάτορα, που χρησιμοποιούν τα Μ.Μ.Μ.
Οι αστικές συγκοινωνίες και το εισιτήριο δεν είναι εμπορεύσιμο είδος, ούτε είδος πολυτελείας. Είναι κοινωνικό αγαθό και ως τέτοιο πρέπει να προσφέρεται και να στηρίζεται από την Πολιτεία.
Χαμηλό κόμιστρο σημαίνει στήριξη του εισοδήματος των λαϊκών οικογενειών.
Προσιτά Μ.Μ.Μ σημαίνει αποτροπή της χρήσης του ΙΧ, με ευεργετικά αποτελέσματα στην εξοικονόμηση ενέργειας, στη προστασία του περιβάλλοντος και στο περιορισμό του κυκλοφοριακού φόρτου των δρόμων, που συνεπάγεται ταλαιπωρία και εκατομμύρια χαμένες εργατοώρες .
Για όλους τους παραπάνω λόγους, η Πολιτεία οφείλει να επιδοτεί τις αστικές συγκοινωνίες, όπως γίνεται σε όλες τις προηγμένες χώρες και να διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα τις τιμές των εισιτηρίων.
Γι΄ αυτό και οι εργαζόμενοι στους ΗΣΑΠ, είμαστε κάθετα αντίθετοι με τις νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων.
Όχι μόνο δεν δικαιολογείται καμία αύξηση, αλλά αντίθετα μετά και την καρατόμηση των εισοδημάτων, η κυβέρνηση οφείλει να μειώσει και όχι να αυξήσει τη τιμή του εισιτηρίου»
ΠΗΓΗ etheldrivers.blogspot.com